sobota, 8 lutego 2014

Styczniowy haul

Cześć !
Jaka u Was pogoda? U mnie świeci słoneczko i aż chce się gdzieś wyjść :)
Także piszę notkę i uciekam na spacer :)
Mam dla Was styczniowy haul głównie kupowane na www.kosmetykizameryki.pl
Jestem zachwycona w sumie wszystkimi rzeczami, które kupiłam :) Niedługo pewnie doczekacie się recenzji, bo jeszcze za krótko ich używam, żeby sie dobrze wypowiedzieć :)

Zacznę od lewej:

- Oriflame - Pure nature olejek z drzewa herbacianego z rozmarynem [ z tego co pamiętam na opakowaniu jedyne co tak przykuło moją uwagę to alkohol - w walce z trądzikiem będzie ok]

- Green Pharmacy - Olejek łopianowy z czerwoną papryką
Z opakowania:
"Olejek z korzenia łopianu wzmacnia strukturę włosów, odżywia ich cebulki, pobudza wzrost, zmniejsza łojotok. Działa przeciwzapalnie i przeciwłupieżowo. Czerwona papryka pobudza mikrokrążenie skóry głowy, ułatwia wnikanie składników aktywnych olejku do korzeni włosów. Włosy są gęstsze, mocniejsze, lśniące i pełne życia."

Cena: ok 6.50zl w rossmanie

obok olejku łopaianowego ta butla to :
- Yves Rocher - Un matin au jardin kwiaty cytrusów mleczko do ciała
Na opakowaniu:
 "Formuła bez parabenów i sztucznych barwników - Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego - testowana dermatologicznie"

- Oriflame - Perfect Fusion podkład 
Na pewno będzie recenzja, gdyż pozytywnie mnie zaskoczył :) Zapłaciłam za niego 24 zł

Niżej obok olejku łopianowego:
- Catrice - cień 
Cena: 0.50 zł - natura
Nie ma to jak stoisko z wyprzedaż ew. ostatnie sztuki :)

- Obok małe pudełeczko - M.A.C. - odsypka pigmentu [sprawdzę kolor to edit :)]
 Cena: 2 zł za 0.5g - bardzo wydajny i śliczne kolory. Na pewno dam kiedyś recenzje :)

- Rimmel - Mineralny podkład w pudrze Lasting finish
W zestawie z małym pędzelkiem [ twardy jak cholera :D, malutki jak dla lalki barbie, ale znalazłam dla niego zastosowanie. Więcej będzie w recenzji]
Cena: 19.90 na kosmetykizameryki.pl

- Sztuczne rzęsy - Magic Girl 
Cena: 2 zł sztuka
Z tego co zauważyłam dobrze zrobione i wytrzymałe.

Poniżej dwie kredki:
- Ruby rose - Czarny kohl
Cena: 2 zł 

- Miss Sporty eyeliner w kredce
Cena: 2 zł





A wy? Kupiłyście coś ostatnio ciekawego?;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz