niedziela, 2 lutego 2014

Krótka recenzja - jak spisuje się rimmel?

Cześć kochane !
Długo mnie nie było. Niestety miałam dużo spraw na głowie. Dzisiaj króciutka recenzja znanej wszystkim szminki Rimmel od Kate Moss 
Pisze ją dlatego, że raz kiedyś [oj dawno temu] kupiłam sobie właśnie szminkę z rimmela. I strasznie mi nie pasowała. Była taka oleista, szybko spływała z ust i do tego miała tragiczny smak.
Czy tym razem było tak samo?



Pierwsze wrażenie:
Zapach przyjemny, kolor śliczny, Smak ok. Więc już jest lepiej niż po ostatnim zakupie.
Bałam się bardzo, że szminka w ogóle nie będzie się trzymać na moich ustach, albo będzie je wysuszać.
Cieszę się, że moje obawy się nie sprawdziły.
Szminkę kupiłam na mojej ulubionej stronie www.kosmetykizameryki.pl za bagatela 9.90!
Polecam stronę, gdyż są tam naprawdę świetne ceny dobrych produktów.


Po dłuższym czasie stosowania mogę napisać w końcu recenzję
Szminka trzyma się w sumie przeciętnie na ustach. Wg. mnie tak na 4-3/5 jeśli chodzi o wytrzymałość.
Jedzenia i picia nie przetrzyma raczej, lub w brzydkiej oblamówce na około ust. Ale da się to poprawić ;)




Tak kolor prezentuje się w świetle dziennym - długo szukałam ładnego odcienia czerwieni :)



A tak na ustach :)

Podsumowując:
Mi osobiście szminka bardzo przypadła do gustu. Cena, nasycone kolory, w miarę dobra wytrzymałość nawet czasem do 3h, efekt nawilżenia [u mnie dobrze sprawdza się w zimę]. Wszystko to wpłynęło na moją

ocenę 4/5

A wy lubicie tą szminkę?;>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz